Kia sportage 1

Kdo je lepší v terénu: Chevrolet Niva nebo Kia Sportage 1

Za 350 tr. co si vybrat Chevrolet Niva nebo Kia Sportage (2003-2005).? 

Řekněte mi, budu velmi vděčný, pokud někdo z osobních
zkušenosti poradí.

Sám jsem více nakloněn KIA, ale bojím se havárie v NIVA, je snazší opravit nedostatky.

Super off-roadové kvality nejsou potřeba, čistě zimní jízda na neupravených vozovkách
v osobách.

Vladimír Ivanov
Téma je uzavřeno Téma je aktuální Téma je skryté
Reklamace byla přijata. Děkuji!
Chyba odeslání
Spolužáci
VKontakte
Komentáře Komentáře Zatím žádné komentáře, buďte první!
uhlík 10. září 2009 19:38

Je lepší vzít Kia Můj přítel koupil Niva-Chevrolet od strýce v autobazaru, 2x týdně jsem ho prodal a byl jsem velmi šťastný Kia!

Odkaz Stížnost
Alexey Pastušenko 10. září 2009 23:52

Pokud se rozhodnete jít do RosAvtoprom, pak je lepší vzít si jen dlouhou „NIVA“ 2131. I s montáží klimatizace, posilovače řízení a příplatků. Pokud jde o hlukovou izolaci, bude výrazně levnější při nákupu a poté během provozu (ceny Shevik za čerpací stanice jsou daleko od VAZ). V zásadě můžete před jejich vzhledem přimhouřit oči, ale jejich vnitřnosti se nijak výrazně neliší. Najít KIA 5let v dobrém stavu nebude snadné. Vzhledem k jeho schopnostem nebyli opravdu ušetřeni. Říká se, že Sportage má 2 hlavní problémy: karoserie velmi rychle „kvete“ a spojky pro připojení předních kol jsou velmi hemoragické. U verze s turbo je veškerá pozornost věnována samotné turbíně.

Odkaz Stížnost
I I V reakci na Alexey Pastushenko 11. září 2009 19:06
Alexey Pastušenko 10. září 2009 23:52

Pokud se rozhodnete jít do RosAvtoprom, pak je lepší vzít si jen dlouhou „NIVA“ 2131. I s montáží klimatizace, posilovače řízení a příplatků. Pokud jde o hlukovou izolaci, bude výrazně levnější při nákupu a poté během provozu (ceny Shevik za čerpací stanice jsou daleko od VAZ). V zásadě můžete před jejich vzhledem přimhouřit oči, ale jejich vnitřnosti se nijak výrazně neliší. Najít KIA 5let v dobrém stavu nebude snadné. Vzhledem k jeho schopnostem nebyli opravdu ušetřeni. Říká se, že Sportage má 2 hlavní problémy: karoserie velmi rychle „kvete“ a spojky pro připojení předních kol jsou velmi hemoragické. U verze s turbo je veškerá pozornost věnována samotné turbíně.

Odkaz Stížnost
U Chevy je posilovač řízení součástí standardní výbavy.
Odkaz Stížnost
Alexey Pastushenko V reakci na mě 12. září 2009 00:10
I I 11. září 2009 19:06
U Chevy je posilovač řízení součástí standardní výbavy.
Odkaz Stížnost
Historie korespondence 2

Na aktualizovaném „prostě“ NIVE je hydrach také standardní. A přesto má Chevy Niva ve srovnání s jednoduchou Nivushkou nepřiměřeně zvýšenou cenu 60-70 rublů (((

Odkaz Stížnost
I I V reakci na Alexey Pastushenko 12. září 2009 11:50
Alexey Pastušenko 12. září 2009 00:10

Na aktualizovaném „prostě“ NIVE je hydrach také standardní. A přesto má Chevy Niva ve srovnání s jednoduchou Nivushkou nepřiměřeně zvýšenou cenu 60-70 rublů (((

Odkaz Stížnost
Historie korespondence 3

Rozdíl v ceně vychází z názvu „prostě“ Niva a ShNiva. V tom spočívá hlavně rozdíl. Ale i tak se mi auto líbilo. A nelituji, že jsem s tím jezdil 3 roky.

Odkaz Stížnost
Alexey Pastushenko V reakci na mě 12. září 2009 13:17
I I 12. září 2009 11:50

Rozdíl v ceně vychází z názvu „prostě“ Niva a ShNiva. V tom spočívá hlavně rozdíl. Ale i tak se mi auto líbilo. A nelituji, že jsem s tím jezdil 3 roky.

Odkaz Stížnost
Historie korespondence 4

Také jsem měl možnost řídit NIVU 2123 (před prodejem Chevroletu). No, ve skutečnosti to není velký rozdíl se současným Shevikem.

Odkaz Stížnost
Pavel 11. září 2009 04:09
Ano, na Kia se stává, že pokud zapnete pohon všech kol, vypne se napájení ve službě (zasekává se rozdělovací převodovka)
Odkaz Stížnost
Půlnoční slunce V reakci na Pavla 11. září 2009 17:05
Pavel 11. září 2009 04:09
Ano, na Kia se stává, že pokud zapnete pohon všech kol, vypne se napájení ve službě (zasekává se rozdělovací převodovka)
Odkaz Stížnost

Jedl jsi ústřice? To se nestává. Na starších sporťákech se stávalo pouze to, že selhaly automatické náboje a následně nebyl připojen pohon všech kol. Léčilo se to pouze výměnou nábojů (většinou se vyměňovaly za ruční – hemeroidy více, ale spolehlivější). Ale pokud jde o zasekávání převodovky, to je něco, co si vymýšlíte.

Odkaz Stížnost
Vladimir Ivanov V reakci na Půlnoční ne 15. září 2009 12:42
Půlnoční ne 11. září 2009 17:05

Jedl jsi ústřice? To se nestává. Na starších sporťákech se stávalo pouze to, že selhaly automatické náboje a následně nebyl připojen pohon všech kol. Léčilo se to pouze výměnou nábojů (většinou se vyměňovaly za ruční – hemeroidy více, ale spolehlivější). Ale pokud jde o zasekávání převodovky, to je něco, co si vymýšlíte.

Odkaz Stížnost
Historie korespondence 2
Řekněte mi, kolik stojí na autech 2003-2005?
A jak se chovají?
Odkaz Stížnost
Půlnoční slunce V reakci na Vladimira Ivanova 15. září 2009 14:19
Vladimir Ivanov 15. září 2009 12:42
Řekněte mi, kolik stojí na autech 2003-2005?
A jak se chovají?
Odkaz Stížnost
Historie korespondence 3

Záleží na konfiguraci. Na výměnu za manuální ale není nikdy pozdě. Podrobnosti najdete na webu Kia Club.

Odkaz Stížnost
Mukha Alexander Michajlovič 11. září 2009 06:28

Pokud máte hodně peněz, musíte si koupit „Niva“! Kapitál motoru si umím vyrobit sám (dělal jsem BMW, VAZ), ale šestiválcový motor BMW je opravitelnější než . Závěr: každý den se v TAZ (pardon – Niva) něco rozbije. Všechno, co je v motoru a zavěšení, bude „lítat“ – moje vlastní zkušenost. Za osm měsíců vlastnictví tohoto zázraku je ztráta asi 75 tisíc rublů. A každý řekne, že de-prase (svinstvo v rozdělovači) bylo z nekaleného kovu atp. Závěr: pokud chcete vyhodit peníze, VAZ je nejlepší řešení!

Odkaz Stížnost
Nikolay V reakci na Mukha Alexander Michajlovič 19. prosince 2014 10:46
Mukha Alexander Michajlovič 11. září 2009 06:28

Pokud máte hodně peněz, musíte si koupit „Niva“! Kapitál motoru si umím vyrobit sám (dělal jsem BMW, VAZ), ale šestiválcový motor BMW je opravitelnější než . Závěr: každý den se v TAZ (pardon – Niva) něco rozbije. Všechno, co je v motoru a zavěšení, bude „lítat“ – moje vlastní zkušenost. Za osm měsíců vlastnictví tohoto zázraku je ztráta asi 75 tisíc rublů. A každý řekne, že de-prase (svinstvo v rozdělovači) bylo z nekaleného kovu atp. Závěr: pokud chcete vyhodit peníze, VAZ je nejlepší řešení!

Pokud máte hodně peněz, musíte si koupit „Niva“! Kapitál motoru si umím vyrobit sám (dělal jsem BMW, VAZ), ale šestiválcový motor BMW je opravitelnější než . Závěr: každý den se v TAZ (pardon – Niva) něco rozbije. Všechno, co je v motoru a zavěšení, bude „lítat“ – moje vlastní zkušenost. Za osm měsíců vlastnictví tohoto zázraku je ztráta asi 75 tisíc rublů. A každý řekne, že de-prase (svinstvo v rozdělovači) bylo z nekaleného kovu atp. Závěr: pokud chcete vyhodit peníze, VAZ je nejlepší řešení!

Odkaz Stížnost
Nikolay V reakci na Nikolay 19. prosince 2014 10:47
Nikolay 19. prosince 2014 10:46

Pokud máte hodně peněz, musíte si koupit „Niva“! Kapitál motoru si umím vyrobit sám (dělal jsem BMW, VAZ), ale šestiválcový motor BMW je opravitelnější než . Závěr: každý den se v TAZ (pardon – Niva) něco rozbije. Všechno, co je v motoru a zavěšení, bude „lítat“ – moje vlastní zkušenost. Za osm měsíců vlastnictví tohoto zázraku je ztráta asi 75 tisíc rublů. A každý řekne, že de-prase (svinstvo v rozdělovači) bylo z nekaleného kovu atp. Závěr: pokud chcete vyhodit peníze, VAZ je nejlepší řešení!

Odkaz Stížnost
Historie korespondence 2
Jaký distributor? Pravděpodobně tě vysál vítr z auta a špatně jsi narazil do vody)))).
Odkaz Stížnost
Náčelník 11. září 2009 09:48

Nivu jsem samozřejmě nepoužíval, možná je problematičtější ve srovnání s jinými VAZ, s ohledem na její funkční povahu, ale za 3 roky provozu 3 různých aut pod stejnou „věžou“ jsem nezaznamenal žádné problémy, i když dva z nich byly 4 -x letní. A pokud takto jezdíte po městě, první 3 roky byste neměli mít vůbec žádné problémy. Ačkoli. Je to otázka štěstí, 50/50, štěstí nebo smůly. Já osobně bych obor bral. A PAMATUJ. VĚTŠINA

Odkaz Stížnost
Náčelník 11. září 2009 09:49

nedokončil jsem to)
NEJLEPŠÍ AUTO JE NOVÉ AUTO.
A všichni, kdo mluví o tom, jak se auto v prvních letech rozpadá, jsou buď lháři, nebo nevědí, jak ho ovládat.

Odkaz Stížnost
Yuri Kuzmin V reakci na náčelníka 20. září 2009 02:15
Náčelník 11. září 2009 09:49

nedokončil jsem to)
NEJLEPŠÍ AUTO JE NOVÉ AUTO.
A všichni, kdo mluví o tom, jak se auto v prvních letech rozpadá, jsou buď lháři, nebo nevědí, jak ho ovládat.

Odkaz Stížnost
Nové Oka je zkrátka lepší než rok starý Valach nebo He-pátý.
Odkaz Stížnost
Evgeny Tonkikh 11. září 2009 10:14

Jednoznačně Kia. Stačí se podívat na stav, samozřejmě.
V práci mám Nivu – pětidveřový dlouhý rozvor.
Za 5 let provozu jsme při opravách přišli již o 1-2 vozy.
Neprodáváme, protože nemáme dost peněz. Možná
Brzy to hloupě odepíšeme a je to
Zůstala tam sice jen původní karoserie, ale vše už bylo několikrát vyměněno
Za maličkosti je důsledně každý měsíc vzdálený.
Pokud jde o rčení „dobré auto je nové auto“ – o Nivě to rozhodně není.
Devítku jsem měl asi před 10 lety, vyzvedl jsem si ji na autosalonu, vyjel téměř bez problémů a prodal s nájezdem 200 tisíc, aniž bych něco vážně dělal, ale s polem to nemá nic společného. IMHO

Odkaz Stížnost
Vladimir Ivanov V reakci na Evgeniy Tonkikh 11. září 2009 10:23
Evgeny Tonkikh 11. září 2009 10:14

Jednoznačně Kia. Stačí se podívat na stav, samozřejmě.
V práci mám Nivu – pětidveřový dlouhý rozvor.
Za 5 let provozu jsme při opravách přišli již o 1-2 vozy.
Neprodáváme, protože nemáme dost peněz. Možná
Brzy to hloupě odepíšeme a je to
Zůstala tam sice jen původní karoserie, ale vše už bylo několikrát vyměněno
Za maličkosti je důsledně každý měsíc vzdálený.
Pokud jde o rčení „dobré auto je nové auto“ – o Nivě to rozhodně není.
Devítku jsem měl asi před 10 lety, vyzvedl jsem si ji na autosalonu, vyjel téměř bez problémů a prodal s nájezdem 200 tisíc, aniž bych něco vážně dělal, ale s polem to nemá nic společného. IMHO

Odkaz Stížnost
Spíš inklinuji ke KIA.
Odkaz Stížnost
Kyslík 11. září 2009 10:14

Se Ševikem jsem jezdil tři roky a měnil jen olej a filtr. A souhlasím s Náčelníkem, je třeba jezdit opatrně a nic se nerozbije. Za ty peníze bych bral Nivu, dobré auto.

Odkaz Stížnost
Vladimir Ivanov 11. září 2009 10:20

Koupě kteréhokoli z nich je v podstatě loterie.
V terénu je velmi nepříjemné, že se jim zablokují ložiska předních kol a lidé vyletí ze silnice. Je jasné, že se musíš dívat, auta si opravuji sám, procházím motory, jediné co nedělám jsou převodovky, ale vadí zaseknutá ložiska.
Vím o tom, že karoserie KIA je barevná, v zásadě lze problém vyřešit, odpružení je jednoduché, připomíná spodní kulový kloub velikosti centu s pákou. Přepážka není drahá.
Ohledně problémů s rozdělovací převodovkou jsem na téma problémy u těch, které zabírají mechanicky sepnutá spojka, tam problémy nejsou.
Co se týče spotřeby paliva, auta jsou na tom stejně, i když Niva má 70 koní a KIA 130.
KIA s potrubím je výchozí, musíte hledat Nivu a Niva s potrubím nakonec nepoběží.

Zajímavé:
Jak změnit interiér Kia Sportage 1. generace.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button