Obsah
Což je lepší vzít 12 let starý duster nebo 4 let starý ravXNUMX
Stojím před volbou, zda koupit nový Duster ’14 (2litrový manuální pohon všech kol „privilegium“) nebo ojetý. raf4 (modelový rok 2006, automatický, ne vysoký počet najetých kilometrů) cenový rozdíl je 200000 XNUMX rublů. Měl jsem Toyotu (Karina), vynikající auto, a Renault Duster, černého koně. Které byste si vybrali?
Roman Iljušin
Téma je uzavřeno Téma je aktuální Téma je skryté
Reklamace byla přijata. Děkuji!
Chyba odeslání
Spolužáci
VKontakte
Komentáře Komentáře Zatím žádné komentáře, buďte první!
Mikhaska 14. února 2014 17:27
co je dražší?
Odkaz Stížnost
Sergey Chursin 14. února 2014 17:42
Ano, myslím, zatlačte na sebe a vezměte si něco nového. Ale ne Duster. I když ve srovnání s něčím to není špatné.
Odkaz Stížnost
Dmitrij Dmitriev V reakci na Sergeje Chursina 14. února 2014 17:57
Sergey Chursin 14. února 2014 17:42
Ano, myslím, zatlačte na sebe a vezměte si něco nového. Ale ne Duster. I když ve srovnání s něčím to není špatné.
Odkaz Stížnost
V porovnání s čím? Duster nemá žádného konkurenta a ještě dlouho ho mít nebude a čínský vznášedlo je úplný idiot
Odkaz Stížnost
Sergey Chursin V reakci na Dmitrije Dmitrieva 15. února 2014 10:27
Dmitrij Dmitriev 14. února 2014 17:57
V porovnání s čím? Duster nemá žádného konkurenta a ještě dlouho ho mít nebude a čínský vznášedlo je úplný idiot
Odkaz Stížnost
Historie korespondence 2
No, samozřejmě. Na celém světě jezdí pouze Duster. Nikdo jiný není.
Odkaz Stížnost
Mikhaska 14. února 2014 18:02
Pokud je Duster o 200 tisíc dražší než RAF, tak se zkuste poohlédnout po RAF4 2008-9, t.j. auto je mladší, likvidita vozu dobrá, komfort není jako u Dusteru, kříž- country schopnosti pohonu všech kol se asi moc neliší v podání RAF, která je dražší, ale počkej, uvidíme, co řeknou za 3 -5 let na Rumuna a tady je Toyota. tohle je Toyota.
Odkaz Stížnost
Victor Ryabov V reakci na Mikhaska 14. února 2014 23:51
Mikhaska 14. února 2014 18:02
Pokud je Duster o 200 tisíc dražší než RAF, tak se zkuste poohlédnout po RAF4 2008-9, t.j. auto je mladší, likvidita vozu dobrá, komfort není jako u Dusteru, kříž- country schopnosti pohonu všech kol se asi moc neliší v podání RAF, která je dražší, ale počkej, uvidíme, co řeknou za 3 -5 let na Rumuna a tady je Toyota. tohle je Toyota.
Pokud je Duster o 200 tisíc dražší než RAF, tak se zkuste poohlédnout po RAF4 2008-9, t.j. auto je mladší, likvidita vozu dobrá, komfort není jako u Dusteru, kříž- country schopnosti pohonu všech kol se asi moc neliší v podání RAF, která je dražší, ale počkej, uvidíme, co řeknou za 3 -5 let na Rumuna a tady je Toyota. tohle je Toyota.
která prakticky každý rok svolá 1,5 – 2 miliony svých vozů! Ne, ne, to není altruismus společnosti – to jsou opět notoricky známé úspory Toyoty, tak prezentované zákazníkům!
Odkaz Stížnost
Roman Iljušin 14. února 2014 18:05
Nový Duster v kabině s dvoulitrovým paketem pohonu všech kol Priledge za 2 tisíc rublů. A raf 746. s nájezdem 2006 75000 km za 600 tis. třít. Číňany neberu, protože. žádný sekundární trh (můžete nakupovat a neprodávat)
Což je lepší vzít 12 let starý duster nebo 4 let starý ravXNUMX
Je jich asi 650 tr. a touha koupit crossover 4wd. Na výběr je mezi RAV4 2006-2008 a Duster 2013-2014. Díval jsem se na Avito – první bude mít najeto 90-150 t.km, druhý cca 50 t.km. Co je lepší zvolit z hlediska spolehlivosti, nákladů na další provoz atd.?
Fresher
02-03-2016, 09:34
Myslím, že nejsou žádné možnosti, Duster je čerstvější
Umyvadlo Vertik
02-03-2016, 09:34
102.eja
02-03-2016, 09:41
Elektromagnetická spojka – toto slovo samo o sobě není kompatibilní s pojmem „spolehlivost“, zejména pokud je použito.
Je lepší si našetřit a vzít Patrika nebo novou šnivu.
-Viking-
02-03-2016, 09:42
Samozřejmě s ním budete jezdit dalších 7 let a za 2-3 roky bude potřeba prachovku urychleně vyměnit
Umyvadlo Vertik
02-03-2016, 09:43
to je od Dustera? nebo oboje?
takže pohon všech kol bude potřeba jen pro každý případ
zapomněl dodat – auto je minimálně 5 let staré
102.eja
02-03-2016, 09:46
V Dusteru je to rozhodně velmi jemné, v RAV4 nevím.
Nový Renault Stepway stojí stejné peníze.
Talibi
02-03-2016, 09:49
Bral bych, jezdil 10 let starým japonským autem s investicemi do podvozku Toko (i když bych ho možná neměnil) prodal jsem ho 5 let. Hodina opět trvala Japonci, i když 17letému, podle investice je potřeba vyměnit rozvodový řetěz podle předpisů a tiché části jsou zbytek pravidel.
Tryphon
02-03-2016, 09:50
Z uvedených variant je nejspolehlivější a nejodolnější Hyundai Jerboa posledních let výroby
RESPEKT
02-03-2016, 09:51
v tomto případě je také stejný a jeho likvidita je jednodušší. i když si myslím, že s Dusterem v tomto ohledu nejsou žádné problémy.
Obě auta se mi upřímně nelíbí
Tatar 019
02-03-2016, 09:52
Ale je to těžké a interiér je horší než v drsném,
Vápník šílenec
02-03-2016, 09:54
Jezdím s Ravou 2008 a koupil jsem si novou. Nevyměnil bych to ani za nový Duster: D 8-9 let staré Rav jsou jedny z nejspolehlivějších aut té doby.
102.eja
02-03-2016, 10:02
a unesli:o
Duplikáty
02-03-2016, 10:03
A ještě lepší Ravon Gentru
102.eja
02-03-2016, 10:06
ne, samozřejmě
Když jsem to kupoval za 400, tak za ty peníze bylo jediné auto VAZ nové.
ale teď je větší výběr:o
AlphaOZ
02-03-2016, 10:22
Ravchik je samozřejmě hezčí. Ale bude levnější udržovat Duster.
Rabín má 152hp (2 koně jsou v tomto případě navíc). Duster má 135.
Investor bude určitě vyžadovat více investic, protože. základní běžná údržba, přirozené opotřebení nebylo zrušeno.
V tuto chvíli je na vás, abyste se rozhodli, co je pro vás důležitější: předvádění se a pohodlí (i když jaký druh pohodlí je tam? trávení času ve službách), nebo pohyb s minimem problémů.
Mezi mínusy Dusteru je interiér trochu mizerný, dokonce horší než v Shnivy.
Talibi
02-03-2016, 10:30
Jakmile přijde, vymění to podle předpisů a je to, prachovka bude muset také projít údržbou a opravami. Na trhu asi ještě nejsou levné.
AlphaOZ
02-03-2016, 10:38
No, proč najednou nejsou levné?
Jsou na Toyotě levné? Zvláště pokud vezmete v úvahu a porovnáte nadcházející práce na najetých kilometrech 100-150 t.km. a 40-60 t.km.
Nezapomeňte, že člověk plánuje jezdit na tomto vědru 5 let. A to přidá minimálně 75-120 t.km.
kot91
02-03-2016, 10:40
autor Grand Vitara?)
Talibi
02-03-2016, 10:42
Náhradní díly pro Toyotu budou myslím levnější a Toyota podle mě méně ztratí na ceně.
02-03-2016, 10:51
Pokud najdete rabína živého, pak samozřejmě je. Do 700, myslím, že pro tyto roky je mnoho možností, které lze vybrat.
AlphaOZ
02-03-2016, 10:53
Koupil jsem originální brzdové kotouče od výrobce. Brzdové kotouče jsou stejné na Murano, X-Trail a Coleos. Podle původních čísel byl nejlevnější Renault Koleos. Opakuji, výrobce i disky jsou stejné.
Plnicí zátka kapaliny do ostřikovačů, stejná pro Htreil i Koleos, stojí u Renaultu téměř 2x méně.
To samé pro podložky. To je z toho, co jsem si osobně musel koupit.
Talibi
02-03-2016, 10:56
Nissan není Toyota, ani Subaru, ani Suzuki.
AlphaOZ
02-03-2016, 11:01
Jinými slovy, myslíte to tak originál Jsou náhradní díly pro Toyotu levnější než pro jiné výrobce? Jedná se o originální náhradní díl a ne o náhradu.
Vzpomínám si, jak jsme jednou na sté Kruzaku objednali napájecí vodiče se svorkami pro baterii, původní vodiče Toyota stály 50 tisíc rublů. :D:D:D Dokážete si to představit? Dva kusy drátu s koncovkami 50000 třít. To je ve starém směnném kurzu dolaru, když to stálo asi 30 rublů.
Musel jsem objednat něco jiného než originál, bylo to 12x levnější.
Talibi
02-03-2016, 11:06
Je zajímavé, jak je to cenné, když porovnáte sto metrů čtverečních, takže to není jako Rav4 a nemyslím si, že tenkrát stály napájecí dráty pro Rav4 50000 XNUMX.
Vápník šílenec
02-03-2016, 11:08
TS se ptá na Dustera a Rava, ale Kruzaka už máte.
AlphaOZ
02-03-2016, 11:08
Toto je polemika, nicméně říkám vám, že jsem si osobně objednal něco, o čem nepochybuji. Zatím žádné konkrétní od vás jen dohady
Chci říct, že Toyota zdaleka není levná značka, jak se tady snaží ukázat. Ano, existuje mnoho náhražek, ale je jich také docela dost od jiných výrobců.
Mimochodem, náhradní díly pro téměř Toyotu (Daihatsu) jsou 2krát dražší než pro Hyundai o několik tříd vyšší.
Talibi
02-03-2016, 11:14
Jde o to, že jste si objednali téměř špatná auta, ale už teď tvrdíte, že RAV4 v provozu je stejná nebo dražší než Duster.
Žádná specifika ode mne, jelikož jsem neměl žádné zkušenosti se servisem těchto konkrétních vozů, ale předpoklady vyplývající ze zkušeností se servisem francouzských a japonských vozů.
/a to vše proto, aby to lidi nepletlo při výběru auta.
AlphaOZ
02-03-2016, 11:20
Položme otázku jinak.
Samozřejmě je potřeba porovnávat konkrétní auta protože je můžete zabít za 10t.km i 100km.
Přesto existuje takový koncept přirozeného opotřebení za stejně rovných podmínek, který vydrží déle bez zásahu? Vezměme si například, že průměrný nájezd kilometrů za rok je 20 t.km (protože nemá smysl věřit tomu, co píšou v inzerátech, nyní můžete opravit počítadlo kilometrů v první bráně). Rav4, který má najeto 160 tisíc kilometrů a je starý 8 let, a Duster, který má najeto 60 tisíc kilometrů a je starý 3 roky.
Talibi
02-03-2016, 11:24
No, pokud Rav4 provedl veškerou údržbu podle najetých kilometrů, musíte se podívat na tabulku údržby
snad se ujeté kilometry vyrovnají podle investice.
// Někde jsem se setkal, že údržba se po 100 tis.
AlphaOZ
02-03-2016, 11:28
V průměru se opakují každé 4 TO.
Nezapomínejme ale na nákladnou údržbu, kde se doporučuje vyměnit téměř většinu spotřebního materiálu. Obvykle začínají kolem 100-150 mil.
Duster má bezúročnou půjčku na 3 roky,
Dále platíte CASCO na úvěr + 2 další pojištění.
Dostal jsem maximální rychlost se všemi náklady.
máte lam – 600k celkem 400k na úvěr na 3 roky za 11.1tis měsíčně
nový model, nový rok a záruka od prodejce, i když Logany/Dustery nemají co rozbít
Talibi
02-03-2016, 11:34
od 100-150 je v principu potřeba projít celý podvozek, cep se jakoby mění každých 50-60, jediná drahá věc se mi zdá bude řetěz, nevím jak je mění většinou u 200-250.
glamorpelvis
02-03-2016, 11:39
Idk, proč se všichni tak trhají, autore, podívej se na jiné kříže? IMHO jiná a čerstvější Yappa se dá najít.