ford focus 3

Jak deaktivovat esp na ford focus 3

Jak zapnout a vypnout dešťový senzor na Focus 3? A jak v případě potřeby vypnout ESP? Bavili se o tom v autobazaru, ale na něco jsem sakra zapomněl.

Andrej Kirejev
Téma je uzavřeno Téma je aktuální Téma je skryté
Reklamace byla přijata. Děkuji!
Chyba odeslání
Spolužáci
VKontakte
Komentáře Komentáře Zatím žádné komentáře, buďte první!
Vladimir Gnatyuk 18. února 2014 21:30
Zkuste to ve Focus Clubu nebo Ford Clubu
Odkaz Stížnost
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:33
Demontujte zrcátko a vyjměte konektor ze snímače.
Odkaz Stížnost
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:34
nebo otočte tlačítko na rukojeti spínače stěračů z polohy auto do polohy vypnuto.
Odkaz Stížnost
Andrey Kireev V reakci na Romana Andreyanova 18. února 2014 21:40
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:34
nebo otočte tlačítko na rukojeti spínače stěračů z polohy auto do polohy vypnuto.
Odkaz Stížnost

Takové nápisy neexistují. V autobazaru říkali, že je potřeba nějak zvednout kliku a držet ji a ono se to zapne. Pravděpodobně tam budete muset zajet autem nebo zavolat do salonu nebo skutečně jít do klubu.

Zajímavé:
Jak odstranit nádržku ostřikovače ford focus 3.

Odkaz Stížnost
Vladimir Gnatyuk V reakci na Andrey Kireev 18. února 2014 22:03
Andrey Kireev 18. února 2014 21:40

Takové nápisy neexistují. V autobazaru říkali, že je potřeba nějak zvednout kliku a držet ji a ono se to zapne. Pravděpodobně tam budete muset zajet autem nebo zavolat do salonu nebo skutečně jít do klubu.

Odkaz Stížnost
Historie korespondence 2
Jste příliš líní číst návod?
Odkaz Stížnost
Andrey Kireev V reakci na Vladimir Gnatyuk 18. února 2014 22:08
Vladimir Gnatyuk 18. února 2014 22:03
Jste příliš líní číst návod?
Odkaz Stížnost
Historie korespondence 3
Četl jsem to, ale to je přesně to, co tam chybí.
Odkaz Stížnost
Vladimir Gnatyuk V reakci na Andrey Kireev 18. února 2014 22:11
Andrey Kireev 18. února 2014 22:08
Četl jsem to, ale to je přesně to, co tam chybí.
Odkaz Stížnost
Historie korespondence 4
Tak do klubu! Ve svém klubu se učím nejrůznější záludné věci!!)))
Odkaz Stížnost
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:35
V oblasti rozsvícených světel by mělo být tlačítko pro vypnutí ESP.
Odkaz Stížnost
Andrey Kireev V reakci na Romana Andreyanova 18. února 2014 21:39
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:35
V oblasti rozsvícených světel by mělo být tlačítko pro vypnutí ESP.
Odkaz Stížnost
ona tam není
Odkaz Stížnost
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:40
a co senzor?
Odpojte spínač ABS, ale ABS nebude fungovat.
Odkaz Stížnost
Alexander Fedotov V reakci na Romana Andreyanova 18. února 2014 23:04
Roman Andrejanov 18. února 2014 21:40
a co senzor?
Odpojte spínač ABS, ale ABS nebude fungovat.
Odkaz Stížnost
žádné abs relé
Odkaz Stížnost
Oleg Marov 18. února 2014 22:34

Zajímavé:
Jak umístit přepínač na otevřený okruh palivového čerpadla ford focus 3.

Stas má pravdu. Prostřednictvím palubního počítače můžete vypnout ESP a odpojit dešťový senzor pod zrcátkem, zhasne i světla auta.

Odkaz Stížnost
Alexander Fedotov V reakci na Olega Marova 18. února 2014 23:03
Oleg Marov 18. února 2014 22:34

Stas má pravdu. Prostřednictvím palubního počítače můžete vypnout ESP a odpojit dešťový senzor pod zrcátkem, zhasne i světla auta.

Odkaz Stížnost
nemysli
Odkaz Stížnost
Alexander Fedotov V reakci na Olega Marova 18. února 2014 23:04
Oleg Marov 18. února 2014 22:34

Stas má pravdu. Prostřednictvím palubního počítače můžete vypnout ESP a odpojit dešťový senzor pod zrcátkem, zhasne i světla auta.

Odkaz Stížnost
jak ty, tak Stas
Odkaz Stížnost
Alexander Fedotov 18. února 2014 22:53

pokud na panelu není žádné tlačítko pro vypnutí ESP, tak neexistuje žádný způsob, prostě odřízněte abs senzory)) Umístěte kus elektrické pásky na dešťový senzor, proč se obtěžovat brát auto s možnostmi, když můžete. t servis to

Odkaz Stížnost
Andrey Kireev V reakci na Alexander Fedotov 20. února 2014 13:18
Alexander Fedotov 18. února 2014 22:53

pokud na panelu není žádné tlačítko pro vypnutí ESP, tak neexistuje žádný způsob, prostě odřízněte abs senzory)) Umístěte kus elektrické pásky na dešťový senzor, proč se obtěžovat brát auto s možnostmi, když můžete. t servis to

Odkaz Stížnost
Proč pít koňak? Můžete si dát i pivo.
Odkaz Stížnost
Oleg Marov 18. února 2014 23:35

nebudu se hádat. Ale v mém BC mi po odškrtnutí políčka APS píše, že ESP je zakázáno. Ale v praxi jsem nekontroloval, zda je deaktivován nebo ne, protože potřebuji ESP. No, s elektrickou páskou je to fuška a konektor bude při startování motoru napodobovat skandinávské světlo.

Odkaz Stížnost
Victor Maksimov 18. února 2014 23:48
Na FF3 nelze ESP vypnout pomocí tlačítek a páček. Jen tím, že to vyndám, jako č. 7.
Odkaz Stížnost
Komentář byl smazán. Proč?
Bagavdin Achmedov V reakci na Stas-Kazban 19. února 2014 07:51
Komentář byl smazán. Proč?
Historie korespondence 2

Dobrý den, Stas. Takže to je důvod, proč je váš FF téměř 2krát dražší než můj! Podívejte se, kolik možností máte! Takoví lidé k nám nikdy nepřijdou ani v našich snech))))

Jak deaktivovat esp na ford focus 3

zpráva kroligoff » 28. ledna 2013, 18:14

Přátelé, co je třeba udělat v UCD, aby byla tato funkce povolena?

Darkleo Zprávy: 458 Registrovaný: 18. ledna 2013, 00:45 Kde: Petrohrad

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva Darkleo » 29. ledna 2013, 15:00

Ano, pane.
1. Sekce FF3
2. Nahrajte konfiguraci vozu
3. Na 7. stránce sestavy změňte parametr „Typ hřebene řízení“ na „Faktor řízení převodu ST“
4. Udržujte své schopnosti.

Poté se rozsvítí porucha ESP
K vyléčení potřebujete:
1. Vyberte kartu Speciální procedury
2. Inicializujte modul.

Karta Přímá konfigurace
-> IPC Tab

Nejprve si přečteme konfiguraci.
PAK zaškrtněte ST
Zapíšeme konfiguraci.

Vypnuté zapalování.
Vše.

technik Zprávy: 95 Registrovaný: 13. února 2013, 11:06 Kde: Minsk

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva technik »13. února 2013, 11:13

Tolya, a pak elektrický posilovač nepřisahá? Stojan ST má proměnnou rozteč (mechanicky) a běžný FF3 má konstantní rozteč.

Darkleo Zprávy: 458 Registrovaný: 18. ledna 2013, 00:45 Kde: Petrohrad

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva Darkleo »16. února 2013, 02:37

Ne, nepřisahá. Poměrně dlouhou dobu nebyly žádné problémy.
technik Zprávy: 95 Registrovaný: 13. února 2013, 11:06 Kde: Minsk

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva technik »19. února 2013, 15:46

FF3 – přístrojová deska s maticovým displejem, NVM EEPROM 17.D9, hardware BM5T-14C226-AC – vše dělám dle postupu – bez výsledku. Nebo tato funkce není pro panely s maticovým displejem?

Darkleo Zprávy: 458 Registrovaný: 18. ledna 2013, 00:45 Kde: Petrohrad

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva Darkleo »20. února 2013, 10:17

texnik napsal: FF3 – přístrojová deska s maticovým displejem, NVM EEPROM 17.D9, hardware BM5T-14C226-AC – vše dělám podle postupu – bez výsledku. Nebo tato funkce není pro panely s maticovým displejem?

Pevný
mikryashov Zprávy: 51 Registrovaný: 30. ledna 2013, 21:26 Kde: Moskva

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva mikryashov »13. dubna 2013, 17:31

Jak aktualizovat ABS na BV61-14C036-AM? Aby tato funkce fungovala správně. Jinak lze mezi režimy přepínat pouze zapnutím.

Aktuální hodnoty:
Firmware: BV61-14C036-AJ
Katalogové číslo: BV61-2C405-AG

itsyk Zprávy: 21 Registrovaný: 09. března 2013, 22:13 Kde: Veliky Novgorod

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva itsyk »13. dubna 2013, 19:05

mikryashov napsal: Jak aktualizovat ABS na BV61-14C036-AM? Aby tato funkce fungovala správně. Jinak lze mezi režimy přepínat pouze zapnutím.

Aktuální hodnoty:
Firmware: BV61-14C036-AJ
Katalogové číslo: BV61-2C405-AG

Podporuji tuto otázku, firmware také končí na AJ, ale z programu jsem pochopil, že to nejde, pochopil jsem to správně?

Darkleo Zprávy: 458 Registrovaný: 18. ledna 2013, 00:45 Kde: Petrohrad

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva Darkleo »21. dubna 2013, 01:31

mikryashov napsal: Jak aktualizovat ABS na BV61-14C036-AM? Aby tato funkce fungovala správně. Jinak lze mezi režimy přepínat pouze zapnutím.

Aktuální hodnoty:
Firmware: BV61-14C036-AJ
Katalogové číslo: BV61-2C405-AG

Podporuji tuto otázku, firmware také končí na AJ, ale z programu jsem pochopil, že to nejde, pochopil jsem to správně?

Pokud vím, a jelikož mi jeden takový modul ABS umřel na stole, vše až do -AF INCLUDED je absolutně nemožné naprogramovat.
Prý tam někdo šamanizuje. ale nenesu zodpovědnost za FF3 mrtvolu.

AJ by měl bez problémů blikat na AM

mikryashov Zprávy: 51 Registrovaný: 30. ledna 2013, 21:26 Kde: Moskva

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva mikryashov » 10. července 2013, 22:50

itsyk napsal: Podporuji tento dotaz i firmware končí na AJ, ale z programu jsem pochopil, že to nejde, pochopil jsem to správně?

Pokud vím, a jelikož mi jeden takový modul ABS umřel na stole, vše až do -AF INCLUDED je absolutně nemožné naprogramovat.
Prý tam někdo šamanizuje. ale nenesu zodpovědnost za FF3 mrtvolu.

AJ by měl bez problémů blikat na AM

Dobře jsem to zašil, ale podruhé to už asi riskovat nebudu.
Darkleo Zprávy: 458 Registrovaný: 18. ledna 2013, 00:45 Kde: Petrohrad

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva Darkleo » 14. července 2013, 00:44

A není potřeba =)
1 $ tr! der Zprávy: 20 Registrovaný: 05. září 2014, 13:20

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva 1 $ tr! der » 30. září 2014, 17:58

Je možné toto implementovat do Kuga 2?
pwr Zprávy: 2 Registrovaný: 01. října 2014 11:46

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva pwr „01. října 2014, 12:05

Pokud tomu rozumím, je možné flashnout do AM?
ABS (protiblokovací brzdový systém)
Katalogové číslo: BV61-2C405-AG
CM_ABS_F188_Software_Version: BV61-14C036-AJ
Číslo sestavy jádra ECU (F111): BV61-14C227-AB
Soubor kalibrace signálu (F108): BV61-14C381-AH

mukla Zprávy: 52 Registrovaný: 31. ledna 2015, 11:18 Kde: Moskva Kontaktní informace:

Re: Vypnutí ESP ve Focusu 3 uklizeno

zpráva mukla »12. března 2015, 12:30

Zdravím všechny, auto FF3 dorazilo koncem 14., údaje na abs modulu jsou následující
ABS (protiblokovací brzdový systém)
Katalogové číslo: F1FC-2C405-AD
CM_ABS_F18C_serial_number: 000616149050028D
CM_ABS_F188_Software_Version: F1FC-14C036-AD
Chápu, že to je již z restylu, takže nabídka SDS se nezapnula! Chyby visí a je to, vše jsem vrátil zpět ok, setkal se s tím někdo?
Ale co tlak v pneumatikách a pomoc při jízdě do kopce, která s tím funguje, už jsem se neobtěžoval ho mučit, abych nezemřel!
Možná to lze změnit na restyl? je taková možnost? Nebo pro ně není šance, stejně jako na Kuga2?

Moderátor vesmíru Zprávy: 289 Registrovaný: 16. ledna 2013, 09:48 Kde: Dopravní město Kontaktní informace:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button