Volkswagen passat b6

Proč Passat B6 diesel nejde víc než 180?

Druhý den, po dni dopravního policisty, jsem se rozhodl projet se s větrem. Takže vlastně předmět. Nejde to víc než 185. Najeto 18000 185 km. Na dokonale rovném povrchu, ať už do kopce nebo z kopce, vesele nabírá 185 na tachometru a je to! Navíc při jízdě z kopce máte pocit, že jakmile dosáhnete XNUMX, okamžitě se spustí „padák“ zezadu, a to natolik, že se předkloníte celým tělem. Možná byl nainstalován omezovač?

PS Zdá se, že někdo již něco takového zveřejnil. kos:

PROVOKÁTOR
06.07.2008, 22: 16
A co to ukazuje na revoluce?
AzaG
06.07.2008, 22: 18

A co to ukazuje na revoluce?

Na 5. rychlostní stupeň je to asi 4500-4800, opravdu jsem si toho nevšiml.

ost_sul
06.07.2008, 22: 18

Najeto skoro 18000 200, mechanická. Zrovna nedávno jsem zvýšil rychlost na 200. Nemohu říci, že by bylo snadné zrychlit. XNUMX na tachometru. Musíte to zkusit zjistit pomocí navigátoru.

Pavel31
06.07.2008, 22: 22
omezovače jsou instalovány na 2,0T a 3,2 na 2,0FSI nebyly zaznamenány
AzaG
06.07.2008, 22: 23

Neříkám, že to bylo snadné zrychlit. 200 na tachometru.
Zajímavé je, že 180 to vezme velmi snadno: mávat: 6. až 165, pak se zapíná 5.

Passer
06.07.2008, 22: 33

Určeno pro servis. Buď je ucpaný palivový/vzduchový filtr, nebo jsou problémy se vstřikovači/svíčkami. Mělo by to (alespoň u mě) na šestku na 200-205 a pak na pětku a do maxima. Někde až 230 na tachometru. V reálu je to přibližně 205 (podle GPS).

AzaG
06.07.2008, 22: 46

Určeno pro servis. Buď je ucpaný palivový/vzduchový filtr, nebo jsou problémy se vstřikovači/svíčkami. Mělo by to (alespoň u mě) na šestku na 200-205 a pak na pětku a do maxima. Někde až 230 na tachometru. V reálu je to přibližně 205 (podle GPS).

To si myslím. Můj kámoš na stejném úseku silnice podle svých slov zrychluje na 220. Vlastně tam to začalo.

Vzduch se změnil na TO1. Myslím, že svíčky jsou normální, jelikož spotřeba je přiměřená.

NEVO
06.07.2008, 22: 51
vypnuto — můj rychloměr je 240
pak mírně zrychlit
a 210-225 je obecně tak akorát!
Gosha
06.07.2008, 22: 53
Nefungovala náhodou klimatizace? Možná se tam ten pes hrabal?
AzaG
06.07.2008, 22: 54

Nefungovala náhodou klimatizace? Možná se tam ten pes hrabal?

Ne, byt je kontraindikován — angína 🙂

TASSAP
06.07.2008, 23: 34
možná jsi zapomněl na ruční brzdu?
Wikis
06.07.2008, 23: 43

Otáčky jsou 4500-4800 a nejdou dál — to není skvělé!

210 by stejně mělo jít. a pak buď omezovač je nebo není.

Simon $
07.07.2008, 00: 37

Čtyři lidé v autě 200 km/h na tachometru (2l fsi automatická převodovka)
pak se mu najednou mozek vrátil a začal jet 140

allman
07.07.2008, 01: 06
Nejde rychloměr přes 185?
alknark
07.07.2008, 01: 19

ne.. [barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B] [/color].. z oddělení dopravní policie Ředitelství vnitřních věcí pro město Ufa hlásí.. 🙂

allman
07.07.2008, 01: 26

ne.. [barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B] [/color].. z oddělení dopravní policie Ředitelství vnitřních věcí pro město Ufa hlásí.. 🙂

Ne, mohli bychom to změřit pomocí GPS, ale stále to nestačí. :kývnutí:

ne.. [barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B] [/color].. z oddělení dopravní policie Ředitelství vnitřních věcí pro město Ufa hlásí.. 🙂

No, neměli by lhát. :kos: To je jejich chleba :nod:

cibule
07.07.2008, 06: 23

dvoustovka jde lehce, fakt to mám na palici, podle JPS ukazuje o 10 km/h míň, kontroloval jsem to víckrát

DeMoNs
07.07.2008, 10: 06

Sám tímto problémem trpím, udělal jsem chybu ve firmwaru, auto nejede víc jak 180 v přímce, do kopce 175, z kopce minimálně 210 V pátek jsem jel s tímto problémem na TO-2 , odpověď záporná, měnil jsem vzduchový filtr a svíčky u TO . Mluvil jsem se garančním technikem, řekl: „musíme to vzít na projížďku, když to opravdu nepůjde, vezmeme vzorek benzínu, zapečetíme a jedeme do Moskvy, pokud to není benzín, udělat pitvu,“ obecně vše sváděli na špatné palivo, ale pak se píše možná převodovka, dělali jí to na diagnostiku — vše se zdá být dobré. Obecně se při návratu domů po dálnici situace nezměnila, i když jsem včera na rovné silnici lehce zrychlil na 195 km 🙂 bez klimatizace.

AzaG
07.07.2008, 10: 13

dvoustovka jde lehce, fakt to mám na palici, podle JPS ukazuje o 10 km/h míň, kontroloval jsem to víckrát

Kde zrychlujete? Jsem na M5 (8 pruhů), za Alkinem směrem na Demskaya KPM.

Soudruzi. jen nemluvte o «klinice» — no, kdo z nás se alespoň jednou nepokusil «odložit tachometr» 🙂 Ale já odpovídám takříkajíc 185 a je to — to jako oni’? držíš mě za zadek (mám vypnutý mozek :D, ruční brzda je vypnutá ).
Nezveřejňoval bych to, ale pamatuji si, že si někdo také stěžoval, že nemůže jet víc než 180, proto přišla otázka na omezovač. Jak to zjistit? Uvidí to prodejce tester (pokud existuje omezení)?

Dá se určit podle vína, mám to napsané — omezovač tam není.
A neříkejte autu «myjeme» — je uražen

AzaG
07.07.2008, 10: 57

Dá se určit podle vína, mám to napsané — omezovač tam není.
A neříkejte autu «myjeme» — je uražen

Ano přesně:
6Y9 bez omezovače rychlosti
PS přehánění je také nebezpečné 🙂

alknark
07.07.2008, 11: 34
Kontroloval někdo výkon čerpadla?
AzaG
07.07.2008, 12: 03

Kontroloval někdo výkon čerpadla?

Který je třeba zkontrolovat? Je to ten vzadu nebo ten vepředu?

Freem
07.07.2008, 12: 14
a Nakua jet více než 180 km/h? Tohle není Khirmaniya.
tuk
07.07.2008, 12: 20

Dá se určit podle vína, mám to napsané — omezovač tam není.
A neříkejte autu «myjeme» — je uražen

6Y9 L GWA bez systému omezení rychlosti tempomatu

AzaG
07.07.2008, 12: 28

6Y9 L GWA bez systému omezení rychlosti tempomatu

Jejda. tady je [barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B][/barva][barva=červená][B]*[/B][ / barva] překladatelé jsou svinstvo. oheň:

Takže pouze Vasya může být kontrolován?

alknark
07.07.2008, 12: 32

a Nakua jet více než 180 km/h? Tohle není Khirmaniya.

Myslím, že problém není v rychlosti, ale ve ztrátě výkonu. mávat:

cibule
07.07.2008, 15: 37
Beloretsk-Magnitogorsk proud na novém letišti část-W tam dáš 300 a místa je dost
07.07.2008, 15: 48

Kde zrychlujete? Jsem na M5 (8 pruhů), za Alkinem směrem na Demskaya KPM.

Četl jsem to.. Dnes jsem zkontroloval „svého koně“ na úseku po Shakshi do M5. 195 dále — neriskoval jsem to. I když soudě podle rychlosti to v S-módu ještě šlo, ale silnice byla úzká a ne úplně prázdná.

Fedya
10.07.2008, 00: 31

Dobrý čas!
210 na klice jede, podle tachometru jsou otáčky pod 6tis bez kondenzátoru. Zdálo se, že to mohlo být víc, ale bylo to děsivé.

Dim@n
10.07.2008, 02: 03

210 čistý, pak naskočí omezovač, otáčky 4,300 (testováno na dálnici): vlna: :bud: :bud:

10.07.2008, 08: 37
Počítač píše: „čistý start“, dokud nedostanu povolení :p :p :p
Dimon-B6
10.07.2008, 10: 37
200 — 210 jde bez problémů, znovu jsem to nezkoušel:bud:
WVolf
10.07.2008, 14: 17

Na moskevském okruhu jsem zrychlil na 200, ne úplně rychle, ale někde rychleji než průměr (rukojeť), 5+ ot./min.

dedanten
21.07.2008, 20: 41

Mám 2.0T s omezovačem, za roky to nabere 210, pak sotva 220 km/h a dál to nejde. PySy: GPS při 220 km/h na tachometru ukazuje 214 km/h.

olmega
21.07.2008, 20: 52

Passat opravdu nejel víc než 180, na tuto značku jsem musel neustále brzdit. Ale mám pocit, že i kdybych šel dál, bylo by to sotva. Na A3 2 TFSI 230 na Yaroslavl jsem zvedl rychle a bez zpoždění nebo brzdění.

21.07.2008, 22: 11
Na moskevském okruhu jsem zrychlil na 200 na tachometru. Snadno jsem nabral rychlost. Zbývá asi ještě 10-15 km.
alknark
21.07.2008, 22: 22

Na moskevském okruhu jsem zrychlil na 200 na tachometru. Snadno jsem nabral rychlost. Zbývá asi ještě 10-15 km.

viděl jsi téma v chatu o kamerách dopravní policie? Viděl jste, kolik kamer je na moskevském okruhu?

Athena
21.07.2008, 22: 30

viděl jsi téma v chatu o kamerách dopravní policie? Viděl jste, kolik kamer je na moskevském okruhu?

To znamená, že brzy budou dopisy štěstí. )))

viděl jsi téma v chatu o kamerách dopravní policie? Viděl jste, kolik kamer je na moskevském okruhu?

To bylo před novým zákonem!

ředitelRR
22.07.2008, 18: 42
Závodníci..mlyn.
22.07.2008, 19: 18

Snadno jsem dosáhl 200 km/h. Tempomat je nastaven na 250. Zajímalo by mě, jestli to vezme počítač? Ale nebudu to zkoušet. Po přečtení tohoto tématu jsem ze zájmu napsal 200. Řídit takhle je sebevražda a vražda. Hodně štěstí všem.

Michael_B
23.07.2008, 00: 12

Druhý den, po dni dopravního policisty, jsem se rozhodl projet se s větrem. Takže vlastně předmět. Nejde to víc než 185. Najeto 18000 185 km. Na dokonale rovném povrchu, ať už do kopce nebo z kopce, vesele nabírá 185 na tachometru a je to! Navíc při jízdě z kopce máte pocit, že jakmile dosáhnete XNUMX, okamžitě se spustí „padák“ zezadu, a to natolik, že se předkloníte celým tělem. Možná byl nainstalován omezovač?

PS Zdá se, že někdo již něco takového zveřejnil. kos:

a s největší pravděpodobností to nepůjde — neměli byste mučit auto, je to také člověk 🙂

Podívejte se do manuálu v sekci „technické specifikace“ — podívejte se na maximální rychlost.

Upozorňujeme, že se jedná o parametr pro „pohyb kubického koně ve vakuu“, tedy maximum pro nějaké ideální podmínky: daná teplota, daná vlhkost, daný tlak v pneumatikách, rovný vodorovný rovný povrch, vysoká -kvalitní asfalt, vysokooktanový kvalitní benzín, čerstvý olej, nové filtry. Taková kombinace se zkrátka v přírodě nevyskytuje.

PS zaveden experimentálně (Německo, dálnice Berlín-Drážďany a zpět, den/noc, sucho, t=12..18 C, Passat B6 Wagon 2.0TDI, 6x manuální převodovka, najeto ~30 000, letní pneu, 4 osoby, 1 plyn stanice /2) — zrychluje na 210 km/h — ale jen v mírném svahu a zdá se, že se zadním větrem. A víc už nechce. :podivín:

PPS to je Německo.

RuchkinA
23.07.2008, 18: 41

Zrychlil jsem svou na 200. S obtížemi, ale jde to. Dokonce to ani nejede, ale létá nad silnicí, ten pocit je fantastický.

TOJIYASIK
10.05.2009, 22: 19

Možná se pletu, ale někde jsem slyšel, že k dosažení max. rychlost by měla být řízena na 5. Jsem na svém pátém švihu. 5 upravit 190 FSI, mech. Na 2.0. 6 s napětím ale jede, zkusil jsem to z kopce a rozjel to na 215 (podle tachometru)

Antares
10.05.2009, 23: 13

Jet na tachometru na 200 není vůbec těžké! Počkejte dvě nebo tři minuty a ups — 210!

Na 5. rychlostní stupeň je to asi 4500-4800, opravdu jsem si toho nevšiml.

Tomu nevěřím — na pátém na 185 to není méně než 5200-5500:znaika:!

omezovače jsou instalovány na 2,0T a 3,2 na 2,0FSI nebyly zaznamenány

2.0 FSI má omezovač 210. Spojeno s paketem pro špatné silnice. I když to není moc potřeba, protože jeho maximální rychlost na rukojeti není o moc vyšší.

Určeno pro servis. Buď je ucpaný palivový/vzduchový filtr, nebo jsou problémy se vstřikovači/svíčkami. Mělo by to (alespoň u mě) na šestku na 200-205 a pak na pětku a do maxima. Někde až 230 na tachometru. V reálu je to přibližně 205 (podle GPS).

1. Do služby. :kývnutí:
2. Na šesté na 205 — 5900 otáček a pak dolů na pátou — může fungovat omezení rychlosti, takže je lepší na šestou na 200 a pak na pátou. Ale tohle je barbarství. Na šestce se to dlouho táhne a pokud nefouká vítr a není skluz, odpočine si na 220. V reálu je to 207, jak je podle manuálu. Zázraky se nedějí, ale to, co je slíbeno, je dosaženo.

dedanten
10.05.2009, 23: 17

Pokud si pamatuji, stejně jako 2.0 FSI, stejně jako 2.0 TDI, není žádný omezovač, protože, je to tak, stejně to moc dál nepůjde.

Antares
10.05.2009, 23: 29

Pokud si pamatuji, stejně jako 2.0 FSI, stejně jako 2.0 TDI, není žádný omezovač, protože, je to tak, stejně to moc dál nepůjde.

ano x.z. — úředníci mi řekli, že to stojí za to, ale tak — máte pravdu: kývněte:.
Pořád to moc nepůjde 😆

alknark
11.05.2009, 00: 00
Mně stačí i míň.. 🙂
TOJIYASIK
11.05.2009, 10: 43
Antares, co tím myslíš, že mi nevěříš? Na 200 má smysl to klesat na 5., když na 190. je maximum XNUMX?
volvic
11.05.2009, 14: 42

Antares, co tím myslíš, že mi nevěříš? Na 200 má smysl to klesat na 5., když na 190. je maximum XNUMX?

Nevím co a jak a od koho. 🙂 Ale podle manuálu je maximální rychlost, alespoň u 1.8TSI, dosahována na 5. rychlostní stupeň! :znaika:

PS Sám jsem to ještě nezkoušel. 🙂

Boeing*
11.05.2009, 14: 43

Rok a půl jsem nejel víc než 170 a pak 170 možná minutu. Najel jsem 950 km, 120-140 průměr vyšel na 100 super.

Wikis
11.05.2009, 15: 37

Pokud si pamatuji, stejně jako 2.0 FSI, stejně jako 2.0 TDI, není žádný omezovač, protože, je to tak, stejně to moc dál nepůjde.

Že jo. prostě to nemám. motor BLY. Ale třeba ti poslední už mají x.z. :mávat:

AzaG
11.05.2009, 20: 19

Tomu nevěřím — na pátém na 185 to není méně než 5200-5500:znaika:!

U automatických a manuálních převodovek jsou převodové poměry různé: vlna: Maximální rychlost je dosažena v 5. (mělo by).

dobrodruh
11.05.2009, 23: 31

Nikdy jsem nezrychlil přes 185. A pak už jen na dálnici Oděsa-Kyjev. Tuto rychlost ale nabírá normálně! :super:

Připadá mi, že řízení je horší než 160. Připadá mi, jako by se auto zvedalo ze silnice. Obecně to bylo děsivé, takže už nechodím.

Ale na běžných silnicích je 140-150 docela dost. Nemůžeš tam jít rychleji.

alknark
12.05.2009, 00: 58

U automatických převodovek a manuálních převodovek jsou převodové poměry různé: vlna: Maximální rychlost je dosažena na 5. (měla by).: vlna: převodové poměry jsou stejné 🙂 liší se u 1.8 a 2.0 😉 o dva stupně kratší a maximální rychlost v 6

10 důvodů, proč dieselový motor netočí otáčky

21. listopadu 2018 Kategorie: Užitečné informace.

Majitel naftového vozu se může setkat se situací, kdy motor nereaguje na sešlápnutí plynového pedálu a nenabere rychlost.

Příčinou tohoto problému mohou být triviální věci týkající se údržby vozu, nebo se může jednat o vážné poruchy. Podívejme se na ty nejpravděpodobnější.

oboroty 1

Některé teorie

Před zjištěním důvodu, proč dieselový motor nezvedne otáčky, musí majitel určit, za jakých podmínek k tomu dochází: problém se objevil náhle nebo se vyvíjel po dlouhou dobu, objevuje se při zahřívání motoru nebo během jízdy, ať už existují jakékoli doprovodné příznaky, jak dlouho byla oprava provedena .

Pokud majitel spojuje problém s nedávnými zásahy do designu vozu, například s výměnou rozvodového řemene, má smysl kontaktovat specialisty, kteří auto opravovali. Situaci se ztrátou výkonu motoru lze pravděpodobně vyřešit opravou chyb opravy, jako je „zapomněl jsem připojit snímač“.

Pokud je skutečnost, že motor nezískává dynamiku, pouze jednou stranou problému: spalovací motor vypíná, periodicky zhasíná a příliš vibruje, je indikována hloubková diagnostika.

Obecně platí, že to, jak rychle a přesně motor nabírá otáčky, je ovlivněno indikátory směsi paliva a vzduchu:

  • efektivnost jeho dodávek
  • včasnost distribuce
  • účinnost spalování
  • složení (příliš bohatá nebo chudá směs)

Proto hledání příčin problémů se zvyšováním otáček zapalovacího systému, přívodu vzduchu a přívodu paliva do spalovací komory.

Typické závady, kvůli kterým dieselový motor nenabírá otáčky

Lze identifikovat následující typické poruchy:

ucpaný vzduchový filtr

Kvůli zanesenému filtru nečistotami je narušen přívod vzduchu, následkem čehož motor běží nerovnoměrně, ztrácí výkon a nenabírá otáčky. V každém případě stojí za to zkontrolovat vzduchový filtr: možná se do něj dostal cizí předmět: kus látky, taška atd.

ucpaný palivový filtr

Pokud je palivový filtr zanesený usazeninami z palivové nádrže, může do spalovacího prostoru stále proudit palivo – na provoz spalovacího motoru pod zátěží to ale stačit nebude.

V důsledku toho klesá tlak v palivovém potrubí, dieselový motor pracuje s poklesy, neochotně (se zpožděním po sešlápnutí plynového pedálu) nabírá rychlost a nemůže se točit nad určitou značku na otáčkoměru.

únik nasávaného vzduchu

Pokud v důsledku závad v sacím systému vstupuje do motoru přebytečný vzduch, je narušeno normální složení směsi paliva a vzduchu — stává se „špatnou“ (nízké palivo). Díky tomu vznětový motor naskočí, ale běží přerušovaně a nenabírá na síle.

nesprávná činnost senzorů

Pokud senzory, které vyhodnocují vnější podmínky a provozní podmínky motoru, a tím ovlivňují směs vzduchu a paliva, nefungují správně, motor se neotáčí, protože směs je příliš bohatá nebo chudá. Pokud se tedy vyskytne problém se ztrátou výkonu, vyplatí se zkontrolovat snímač hmotnostního průtoku vzduchu (MAF), lambda sonda (lambda sonda), řízení volnoběhu (IAC) a řadu dalších.

problémy se systémem EGR

Když se katalyzátor zanese usazeninami, selže filtr pevných částic nebo EGR ventil zaroste karbonovými usazeninami, naruší se odvod výfukových plynů a motor se doslova „dusí“, ztrácí schopnost vyvinout normální výkon.

To je důvod, proč mnoho majitelů automobilů se systémem recirkulace výfukových plynů dává přednost předcházení problému jedinečným způsobem vyříznutím použitého katalyzátoru, instalací jednoduché pojistky plamene na jeho místo a vypnutím ventilu USR přeflashováním ECU motoru.

poruchy mechanismu distribuce plynu

Pokud je narušen synchronní chod rozvodového řemene, sací a výfukové ventily se neotevírají podle plánu. Tím je hrubě narušen plynulý chod vznětového motoru. Příčinu problému je třeba hledat v chybě při výměně rozvodového řemene, při přeskakování jednoho nebo více zubů, nebo v nesprávně zkontrolovaném seřízení ventilové vůle nebo v poruše pohonu rozvodového řetězu.

oboroty 2

opotřebení dílů CPG, usazeniny karbonu ve spalovací komoře

Pokud jsou prvky skupiny válec-píst motoru opotřebené nebo se ve spalovací komoře nahromadily karbonové usazeniny, je její těsnost narušena vůlí: ventily nedoléhají těsně k sedlům nebo se neuzavírají kvůli koksování. Tím dochází k průrazu části plynů, přehřívání motoru a spálení ventilů nebo jejich sedel. To vše přímo ovlivňuje stabilitu spalovacího motoru, způsobuje poruchy v provozu a ztrátu výkonu.

Vlivem opotřebovaných pístních kroužků klesá komprese ve válcích, část plynů se dostává do klikové skříně motoru a palivo nedohoří úplně. Chcete-li zjistit problém, musíte odstranit hadici odvětrávání klikové skříně a vyhodnotit, jak moc motor kouří. Pokud je nadměrný a pulzuje, je problém se ztrátou výkonu způsoben stavem pístních kroužků.

Nesprávný úhel zapalování

Jedním z důvodů, proč motor nenabírá otáčky, je porucha v systému zapalování. Ve vznětovém motoru s vnitřním spalováním neexistuje žádný zapalovací systém jako takový a řešením problému zapalování je volba úhlu, pod kterým je určeno vstřikování paliva nastavením polohy pístu v okamžiku vstřikování paliva do válce.

Ukazatel úhlu zapalování je nesmírně důležitý. I drobná chyba jednoho stupně při nastavení úhlu zážehu může poškodit vznětový spalovací motor.

Pokud je úhel zvolen nesprávně, vstřikování paliva do válce bude předčasné a palivo se zcela nespálí. V důsledku toho nebudou válce schopny pracovat harmonicky, palivo se spotřebuje na zbytečnou práci, řidič sešlápne plynový pedál, ale od motoru nedostane žádný návrat.

Úhel zážehu se nastavuje na vstřikovacím čerpadle. Pokud je vznětový motor vybaven mechanickým palivovým zařízením, můžete si sami nastavit úhel předstihu vstřiku otáčením čerpadla kolem osy nebo ozubené řemenice vůči náboji. Nedoporučujeme však upravovat úhel zapalování sami — je lepší kontaktovat specialisty.

Selhání ECU

Elektronická řídicí jednotka může selhat z důvodu blikání (např. neúspěšný chiptuning) nebo po umytí motoru. V tomto případě motor nabere otáčky a okamžitě je upustí: ECU bude vnímat i ty normální nízké, asi 2-3 tisíce otáček za minutu, jako extrémně vysoké a přestane dodávat palivo do spalovací komory. A s největší pravděpodobností se rozsvítí kontrolka Check Engine na palubní desce.

porucha vstřikovacího čerpadla paliva

Obvykle takový problém se zařízením na naftu nevzniká okamžitě, ale objevuje se postupně. Když čerpadlo začne slabě čerpat palivo, jeho tlak stačí pouze na provoz spalovacího motoru v režimu naprázdno. Při pokusu o zvýšení zátěže se motor zastaví a nenabere na síle. Důvody mohou být různé, od koroze na lopatkách vysokotlakého palivového čerpadla až po opotřebení dvojice plunžrů.

Celkem

Vyplatí se zahájit diagnostiku s problémy, které lze snadno identifikovat a opravit: zkontrolujte filtry, vyměňte spotřební materiál, jehož doba použitelnosti vypršela, zkontrolujte činnost senzorů, vyčistěte ventil USR a filtr pevných částic.

Pokud tato jednoduchá opatření nepřinesou výsledky, musíte vyhledat kvalifikovanou diagnostiku. Pravděpodobně je třeba hledat poruchy v vysoce přesném palivovém systému nafty — porucha vstřikovacího čerpadla, nesprávně nastavený úhel zážehu. V každém případě je lepší neotálet s diagnostikou a řešením problému, že naftový motor nenabírá na síle. V pokročilých případech může tento problém poškodit palivové zařízení.

Palivová čerpadla a vstřikovací čerpadla paliva pro dieselové motory naleznete v našem katalogu

Zajímavé:
Jak odstranit kliku dveří vw passat b6.
Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»